Servicenormen

Wij willen onze inwoners en ondernemers zo goed mogelijk helpen. Hier staat wat u van ons kunt verwachten

Wij willen onze inwoners en ondernemers zo goed mogelijk helpen. Veel zaken kunt u direct online regelen. Of u stuurt ons een bericht. Bekijk hieronder wat u van ons kunt verwachten.

Website

Onze website is het eerste en belangrijkste digitale kanaal van onze gemeentelijke dienstverlening. Hier vindt u alle belangrijke informatie en kunt u veel zaken regelen. De website van de gemeente is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar. Behalve als er storingen zijn of onderhoud is.

Contactformulier

Als u een contactformulier heeft ingevuld, dan ontvangt u binnen 2 werkdagen een reactie. Eenvoudige vragen handelen we binnen deze 2 werkdagen af. Bij moeilijkere vragen laten wij u weten hoe lang het duurt voor u antwoord krijgt.

Telefoon

We proberen u in 1 keer goed te helpen. Als een medewerker u niet gelijk kan helpen, dan hoort u hoe lang het duurt voor u antwoord krijgt. Als u de voicemail van een medewerker inspreekt, dan belt de medewerker u terug.

Post

U ontvangt geen bevestiging dat wij uw post hebben ontvangen. Binnen 3 weken krijgt u een antwoord. Als het langer duurt, dan sturen wij u een bericht.

Meer informatie

Contact en openingstijden