Servicenormen
Wij willen onze inwoners en ondernemers zo goed mogelijk helpen. Hier staat wat u van ons kunt verwachten
Wij willen onze inwoners en ondernemers zo goed mogelijk helpen. Veel zaken kunt u direct online regelen. Of u stuurt ons een bericht. Bekijk hieronder wat u van ons kunt verwachten.
Website
Onze website is het eerste en belangrijkste digitale kanaal van onze gemeentelijke dienstverlening. Hier vindt u alle belangrijke informatie en kunt u veel zaken regelen. De website van de gemeente is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar. Behalve als er storingen zijn of onderhoud is.
Contactformulier
Als u een contactformulier heeft ingevuld, dan ontvangt u binnen 2 werkdagen een reactie. Eenvoudige vragen handelen we binnen deze 2 werkdagen af. Bij moeilijkere vragen laten wij u weten hoe lang het duurt voor u antwoord krijgt.
Telefoon
U kunt ons bellen van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur. We proberen u in 1 keer goed te helpen. Als een medewerker u niet gelijk kan helpen, dan hoort u hoe lang het duurt voor u antwoord krijgt. Als u de voicemail van een medewerker inspreekt, dan belt de medewerker u terug.
Post
U ontvangt geen bevestiging dat wij uw post hebben ontvangen. Binnen 3 weken krijgt u een antwoord. Als het langer duurt, dan sturen wij u een bericht.
’t Lossers Hoes
- Op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur bent u van harte welkom in ’t Lossers Hoes, Raadhuisplein 1.
- De balie Burgerzaken is open op maandag van 9.00 tot 16.30 uur. En op donderdag van 11.45 tot 20.00 uur. U kunt alleen langskomen als u een afspraak heeft gemaakt. Een afspraak maakt u online of telefonisch.
Iemand meenemen
Als u een afspraak heeft gemaakt, dan kunt u iemand meenemen als u dat prettig vindt. Zoals een familielid, vriend of mantelzorger.
Geluidsopname maken
Als u een geluidsopname van het gesprek wilt maken, dan mag dat. Geef aan dat u een opname wilt maken. Wij kunnen dan besluiten of we ook een opname maken. De geluidsopname is alleen bedoeld voor eigen gebruik. U mag de geluidsopname niet openbaar maken. Dus niet online delen met anderen via sociale media. U mag geen beeldopnamen maken van het gesprek.