Servicenormen
Wij willen onze inwoners en ondernemers zo goed mogelijk helpen. Hier staat wat u van ons kunt verwachten
Wij willen onze inwoners en ondernemers zo goed mogelijk helpen. Veel zaken kunt u direct online regelen. Of u stuurt ons een bericht. Bekijk hieronder wat u van ons kunt verwachten.
Website
Onze website is het eerste en belangrijkste digitale kanaal van onze gemeentelijke dienstverlening. Hier vindt u alle belangrijke informatie en kunt u veel zaken regelen. De website van de gemeente is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar. Behalve als er storingen zijn of onderhoud is.
Contactformulier
Als u een contactformulier heeft ingevuld, dan ontvangt u binnen 2 werkdagen een reactie. Eenvoudige vragen handelen we binnen deze 2 werkdagen af. Bij moeilijkere vragen laten wij u weten hoe lang het duurt voor u antwoord krijgt.
Telefoon
U kunt ons bellen van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur. Met uitzondering van feestdagen en andere sluitingsdagen. We proberen u in 1 keer goed te helpen. Als een medewerker u niet gelijk kan helpen, dan hoort u hoe lang het duurt voor u antwoord krijgt. Als u de voicemail van een medewerker inspreekt, dan belt de medewerker u terug.
Post
U ontvangt geen bevestiging dat wij uw post hebben ontvangen. Binnen 3 weken krijgt u een antwoord. Als het langer duurt, dan sturen wij u een bericht.
Openingstijden
- De receptie in ’t Lossers Hoes (Raadhuisplein 1) is open op maandag tot en met vrijdag. Van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.30 uur. Op donderdag is de receptie ook open van 16.30 tot 17.00 uur en van 17.45 tot 20.00 uur.
- De balie Burgerzaken is open op maandag van 8.45 tot 12.15 uur en van 13.00 tot 16.30 uur. En op donderdag van 11.45 tot 17.00 uur en van 17.45 tot 20.00 uur. U kunt alleen langskomen als u een afspraak heeft gemaakt. Een afspraak maakt u online of telefonisch.
- Deze openingstijden gelden niet op feestdagen en andere sluitingsdagen.
Iemand meenemen
Als u een afspraak heeft gemaakt, dan kunt u iemand meenemen als u dat prettig vindt. Zoals een familielid, vriend of mantelzorger.
Geluidsopname maken
Als u een geluidsopname van het gesprek wilt maken, dan mag dat. Geef aan dat u een opname wilt maken. Wij kunnen dan besluiten of we ook een opname maken. De geluidsopname is alleen bedoeld voor eigen gebruik. U mag de geluidsopname niet openbaar maken. Dus niet online delen met anderen via sociale media. U mag geen beeldopnamen maken van het gesprek.