Door het coronavirus is onze dienstverlening aangepast. Bekijk de informatiepagina over corona voor de meest actuele informatie. Hier vindt u ook regelingen voor ondernemers.

Hulpverlening

Afdeling WIJZ: één loket voor al uw vragen op het gebied van werk, inkomen, jeugd en zorg

Met ingang van 1 januari 2018 is er in de gemeente Losser één loket waar je als inwoner terecht kunt met jouw vragen en verzoeken op het gebied van werk, inkomen, jeugd en zorg: de afdeling WIJZ van de gemeente Losser.

Heb je vragen over uitkeringen of over extra bijstand voor speciale uitgaven, financiën of schulden? Heb je hulpmiddelen nodig vanwege een lichamelijke beperking? Of heb je huishoudelijke ondersteuning nodig of dagopvang voor jezelf of je partner? Heb je vragen op het gebied van jeugd en gezin, over opvoeden? Of loopt het niet goed met jouw kind op school? Maak je je zorgen over iemand die vereenzaamt of zie je kinderen die lijden onder een scheiding? Neem dan contact op met de afdeling WIJZ van de gemeente Losser. Dit kan elke werkdag van 09.30 tot 15.30 uur via telefoonnummer (053) 537 7400, mail wijz@losser.nl en per 1 februari door een persoonlijk gesprek in het nieuwe gemeentehuis aan het Raadhuisplein 1. 

Daarnaast zijn onze medewerkers bereikbaar via huisartsen en scholen.

Sociaal Team

Eerder kon je voor deze vragen ook terecht bij het Sociaal Team. We merkten in de praktijk dat dit nog wel eens leidde tot onduidelijkheid. Daarom zijn de taken van het Sociaal Team per 1 januari 2018 ondergebracht bij de afdeling WIJZ.

Met deze veranderingen hopen we jou nog beter van dienst te zijn.

Bezoekadressen

't Lossers Hoes,
Gemeente Losser, Afdeling WIJZ
Raadhuisplein 1, 7581 AG  Losser
t. (053) 5377400
Spreekuur: Elke werkdag van 09.30 uur - 15.30 uur