Servicenormen
Wij willen onze inwoners en ondernemers zo goed mogelijk helpen. Veel zaken kunt u direct online regelen. Of u stuurt ons een bericht. Bekijk hieronder wat u van ons kunt verwachten.
Website
Onze website is het eerste en belangrijkste digitale kanaal van onze gemeentelijke dienstverlening. Hier vindt u alle belangrijke informatie en kunt u veel zaken regelen. De website van de gemeente is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar. Behalve als er storingen zijn of onderhoud is.
Contactformulier
Als u een contactformulier heeft ingevuld, dan ontvangt u binnen 2 werkdagen een reactie. Eenvoudige vragen handelen we binnen deze 2 werkdagen af. Bij moeilijkere vragen laten wij u weten hoe lang het duurt voor u antwoord krijgt.
Telefoon
We proberen u in 1 keer goed te helpen. Als een medewerker u niet gelijk kan helpen, dan hoort u hoe lang het duurt voor u antwoord krijgt. Als u de voicemail van een medewerker inspreekt, dan belt de medewerker u terug.
Post
U ontvangt geen bevestiging dat wij uw post hebben ontvangen. Binnen 3 weken krijgt u een antwoord. Als het langer duurt, dan sturen wij u een bericht.